Εντός των επόμενων εβδομάδων η απόφαση για την πεζοδρόμηση της παραλιακής ζώνης (video)
Εντός των επόμενων εβδομάδων και σίγουρα πριν από την Πρωτομαγιά το διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού Λιμένος Καβάλας θα αποφασίσει επί του γνωστού από πέρσι αιτήματος των επαγγελματιών της οδού Εθνικής Αντιστάσεως. Όπως επιτυχημένα συνέβη πέρσι, έτσι και φέτος ζητούν ο πεζόδρομος στην οδό Εθνικής Αντίστασης για τις απογευματινές και βραδινές ώρες να εφαρμοστεί από την 1η Μαΐου αντί της 1ης Ιουνίου και να συνεχιστεί έως το τέλος του Σεπτέμβρη.
Όλα δείχνουν ότι το αίτημα των επαγγελματιών θα γίνει δεκτό για δεύτερη θερινή περίοδο κι έτσι ο πεζόδρομος θα ισχύσει νωρίτερα, την Πρωτομαγιά έως και τις 30 Σεπτεμβρίου. Επί του συγκεκριμένου ζητήματος έχουν συμφωνήσει ήδη από πέρσι άπαντες οι επαγγελματίες, οι οποίοι αναμένουν την Πρωτομαγιά ώστε να τοποθετήσουν τα τραπεζοκαθίσματά τους από την πλευρά της θάλασσας. Για τη δική τους διευκόλυνση είχε γίνει αποδεκτό πέρσι το αίτημά τους.