Ενας φιλανθρωπικός αγώνας στην Χρυσούπολη για καλό σκοπό

Ο Δήμος Νέστου διοργάνωσε το Σαββατοκύριακο που πέρασε το 2ο φιλανθρωπικό πρωτάθλημα μπάσκετ. Αυτή τη φορά με την παρουσία του θρύλου για το ελληνικό μπάσκετ Παναγιώτη Γιαννάκη.Το πρωτάθλημα έγινε στο κλειστό γυμναστήριο του Λυκείου Χρυσούπολης όπου εκτός απο τους αγώνες ακολούθησαν βραβεύσεις.Ο μεγάλος άσσος του Ελληνικού Μπάσκετ Παναγιώτης Γιαννάκης δέχτηκε την πρόσκληση και τίμησε με την παρουσία του το τουρνουά, στηρίζοντας έμπρακτα το φιλανθρωπικό σκοπό.