Ενα ξεχωριστό γεύμα αγάπης απο το πολυκοινωνικό του Δήμου Αλεξανδρουπολης
Γεύμα Αγάπης” διοργάνωσε το Πολυκοινωνικό του Δήμου Αλεξανδρούπολης, για τους μοναχικούς συμπολίτες, και όλους όσους αυτές τις Άγιες μέρες, δεν έχουν όλα αυτά που όλοι εμείς θεωρούμε δεδομένα. Η Εκδήλωσε έλαβε μέρος στον χώρο του Ά ΚΑΠΗ Αλεξανδρούπολης, με πολύ μουσική, χορό, και φαγητό