Ελμε Καβάλας | Για το Ειδικό Σχολείο της Ν. Καρβάλης
Το Δ. Σ. της ΕΛΜΕ μετά από επίσκεψη στο
Ε. Ε. Ε. Ε. Κ. Ν. Καβάλας (Ειδικό Σχολείο Ν. Καρβάλης),
θέλει να εκφράσει την αλληλεγγύη του προς τους πραγματικά αγωνιζόμενους εκπαιδευτικούς του σχολείου – στην πλειοψηφία τους αναπληρωτές – που σε ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες παλεύουν καθημερινά για να προσφέρουν έργο σημαντικό στα παιδιά και στους γονείς τους
(στο σχολείο υπάρχουν 12 εκπαιδευτικοί για 31 μαθητές με ιδιαιτερότητες ψυχολογικές και σωματικές).
• απαιτούμε από την Κυβέρνηση να διορίσει τώρα τουλάχιστον δυο (2) εκπαιδευτικούς (Μουσικής και Καλλιτεχνικών) που είναι απαραίτητοι για την στοιχειώδη λειτουργία του σχολείου.
• επίσης καλούμε το Υπουργείο Παιδείας να καταβάλλει στην ώρα τους τις αποδοχές όλων των αναπληρωτών συναδέλφων μας, καθώς είναι ανεπίτρεπτο να τις καθυστερούν, τις ήδη κουτσουρεμένες.