Ελευθερούπολη Καβάλας | Κάθε πέρσι και καλύτερα λένε οι καταναλωτές στην λαϊκή

Μικραίνει κάθε χρόνο το “καλάθι” των αγορών, με τον κόσμο να εκφράζει τη δυσαρέσκετα του. Η κάμερα του ΕNA CHANNEL βρέθηκε στη Λαϊκή Αγορά της Ελευθερούπολης, μίλησε με μικροπωλητές οι οποίοι όπως είπαν οι τιμές είναι χαμηλές, ωστόσο οι κατναλωτές τόνισαν οτι χρήματα δεν υπάρχουν πλέον στις τσέπες τους ούτε για τα απαραίτητα.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?list=TLreBl1xrqNJEqeAFOma9_4NOf1sGRBOIv&v=JvWZV33JbtA&feature=player_detailpage[/youtube]