Εκλογές των διευθυντών σχολείων της Καβάλας
Σε εξέλιξη βρίσκεται η διαδικασία επιλογής των προισταμένων εκπαίδευσης για τα Δημοτικά, τα Γυμνάσια και τα Λύκεια του Νομού Καβάλας. Συγκεκριμένα από το πρωί στον 5ο όροφο του Διοικητηρίου πραγματοποιούνταν η ψηφοφορία από τους διευθυντές σχολείων του Νομού Καβάλας για τους επόμενους προϊστάμενους Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Αυτό είναι το δεύτερο στάδιο της διαδικασίας καθώς η επιλογή γίνεται με μοριοδότηση που προκύπτει από τα τυπικά προσόντα του υποψηφίου αλλά και τους ψήφους που έλαβε στις εκλογές. Στην τελευταία φάση οι υποψήφιοι παιρνούνε από συνέντευξη στην Περιφερειακή Διεύθυνση στην Κομοτηνή.