Εκλέχθηκε το νέο Δ.Σ. του επιμελητηρίου Έβρου με πρόεδρο τον Χριστόδουλο Τοψίδη (video)

Με την επικράτηση του Σ. Μωραΐτη ολοκληρώθηκε η καταμέτρηση των ψήφων στο Επιμελητήριο Ξάνθης μετά την ολοκλήρωση της εκλογικής διαδικασίας την Κυριακή και τη Δευτέρα.

Στον Εβρο Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Έβρου Χριστόδουλος Τοψίδης, δήλωσε ιδιαίτερα ικανοποιημένος, τόσο από την διεξαγωγή της εκλογικής διαδικασίας, όσο και για τη συμμετοχή των μελών στις εκλογές.

Το νέο ΔΣ του Επιμελητηρίου θα ασκήσει τα καθήκοντα του, για τα επόμενα 4 χρόνια, σε μία πολύ δύσκολη εποχή για τις επιχειρήσεις, τόσο σε τοπικό, όσο και σε πανελλαδικό επίπεδο.