Εισαγωγή συστήματος GPS στα οχήματα του Δήμου Καβάλας (Video)

Ο δήμος Καβάλας «απαντά» στην χρήση των οχημάτων του για μη-υπηρεσιακούς λόγους με την τοποθέτηση συστήματος παρακολούθησης των οχημάτων μέσω GPS, αρχής γενομένης από τα οχήματα των Τεχνικών Υπηρεσιών. Οι διαδικασίες έχουν ήδη «κινηθεί», το σύστημα έχει παραγγελθεί και, καλώς εχόντων των πραγμάτων, η εφαρμογή του θα γίνει από τις αρχές του ερχόμενου φθινοπώρου.

Το σύστημα GPS θα «δίνει» αναφορά στη «βάση» για το πού βρίσκεται το κάθε όχημα την κάθε στιγμή, πότε κινείται και πότε σταματάει και, φυσικά, εάν «δουλεύει» εκτός… υπηρεσίας! Στόχος της Δημοτικής Αρχής είναι η επέκταση του μέτρου σε όλα τα δημοτικά οχήματα, με στόχο όχι μόνον την καλύτερη διαχείριση του «υλικού» του δήμου αλλά και η εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων που θα προκύψουν από την καταγραφή των κινήσεων και τα στατιστικά στοιχεία έτσι ώστε να βελτιωθεί και η διαχείριση των ανθρώπινων πόρων.