Εγνατία Οδός Α.Ε. | Δεν δημοπρατούνται τα διόδια είναι διαγωνισμός σύμβασης-συντήρησης (video)

Τις τελευταίες ώρες δημοσιεύματα κάνουν λόγο για δημοπράτηση του σταθμού διοδίων της Καβάλας επι της Εγνατίας για την Τρίτη 12 Φεβρουαρίου, , με καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης των προτάσεων μια εβδομάδα πριν, στις 5 Φεβρουαρίου 2018. Ωστόσο κατόπιν επικοινωνίας του ΕΝΑ Channel με τον πρόεδρο της ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΥ ΑΕ, Απόστολο Αντωνούδη, δήλωσε κατηγοριματικά πως δεν πρόκειται να δημοπρατηθούν διόδια στις 12 Φεβρουαρίου, αλλά πρόκειται για διαγωνισμό σύμβασης συντήρησης όπου μέσα εκεί περιλαμβάνεται και ο σταθμός διοδίων της Καβάλας.

Υπενθυμίζεται ότι παραμονές Πρωτοχρονιάς, με απόφαση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη δρομολογήθηκε και η διενέργεια -επίσης εντός του… Φεβρουαρίου!- του διεθνούς διαγωνισμού για την κατασκευή του αναλογικού συστήματος είσπραξης των διοδίων σε όλες τις εθνικές οδούς, αρχής γενομένης από την Εγνατία Οδό και μάλιστα με σκοπό την έναρξη της λειτουργίας τους εντός του… 2018!

Ωστόσο οι τοπικοί φορείς και οι πολίτες αντιδρούν στην εγκατάσταση του νέου σταθμού διοδίων.