Εγκαίνια της θερμοκηπιακής μονάδας Selecta Hellas στο Ερατεινό

 

Πραγματοποιήθηκαν το Σάββατο 27 Μαϊου το πρωί τα εγκαίνια της θερμοκηπιακής μονάδας της SELECTA HELLAS στο Ερατεινό, η οποία δραστηριοποιείται με την παραγωγή των άνθεων χρησιμοποιώντας το μεγάλο έργο του Δήμου μας, τη Γεωθερμία, κάνοντας χρήση σχεδόν το 40% της συνολικής ισχύος της ενέργειας.
Η επένδυση αξιοποιεί μια από τις σπουδαιότερες ανανεώσιμες πηγές ενέργειας , τη Γεωθερμία, με μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα αφού το γεωθερμικό ρευστό ύστερα από την αξιοποίηση της θερμικής ενέργειας επιστρέφει 100 % στο γεωθερμικό ταμιευτήρα. Κατά τον χαιρετισμό του στα εγκαίνια ο Δήμαρχος Νέστου Βαγγέλης Τσομπανόπουλος αναφέρθηκε στην πορεία του έργου της Γεωθερμίας καθώς και στη δυνατότητα αξιοποίησής του  από τους αγρότες της περιοχής μας ακόμη και σήμερα .Αναφέρθηκε ακόμη στα έσοδα που έχει η ΔΕΥΑΝ μέχρι σήμερα  από τα τέλη σύνδεσης και χρήσης τα οποία αγγίζουν τις 150.000 € καθώς και στα ετήσια έσοδα από την ύδρευση που φτάνουν τα 20.000 €.
Ιδιαίτερα τόνισε την συμβολή της συγκεκριμένης επιχείρησης στην τοπική οικονομία του Δήμου αλλά και τα γενικότερα οφέλη αφού αξιοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια κατασκευής του θερμοκηπίου επαγγελματίες της περιοχής μας. Με τη λειτουργία της επιχείρησης δημιουργήθηκαν 100 και πλέον θέσεις εργασίας τις οποίες κάλυψαν αποκλειστικά πολίτες του Δήμου μας. Ειδικότερα αναφέρθηκε  στο μεγάλο ενδιαφέρον που υπάρχει από νέους επενδυτές του εξωτερικού για την αξιοποίηση του γεωθερμικού πεδίου της περιοχής του Ερατεινού καθώς επίσης και στο σχεδιασμό μιας νέας μελέτης ύψους 12.000.000 € που  σκοπό έχει  να εντάξει δύο νέες γεωτρήσεις σε νέα πρόσκληση της περιφέρειάς μας. Κλείνοντας τον λόγο του ο Δήμαρχος, εξήρε την άψογη συνεργασία του Δήμου με την εταιρία SELECTA HELLAS και  ιδιαίτερα με το γενικό διευθυντή της εταιρίας κ. Παπαθεοχάρη Γιάννη οι οποίοι σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα ολοκλήρωσαν μια σύγχρονη , πρότυπη  και καινοτόμα για τα ελληνικά δεδομένα θερμοκηπιακή μονάδα.
Τα εγκαίνια πραγματοποιήθηκαν χοροστατούντος του σεβασμιοτάτου Μητροπολίτη Φιλίππων Νεαπόλεως και Θάσου κ. Προκόπιου.
Την κορδέλα των εγκαινίων έκοψαν ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και τροφίμων κ. Αποστόλου Ευάγγελος, ο Περιφερειάρχης Α.Μ.Θ. κ. Μέτιος Χρήστος, ο σεβασμιότατος μητροπολίτης κ. Προκόπιος , ο Δήμαρχος Νέστου Βαγγέλης Τσομπανόπουλος και ο διευθυντής της εταιρίας κ. Παπαθεοχάρης. Στη συνέχεια ακολούθησε ξενάγηση του υπουργού και των άλλων παρισταμένων  στους χώρους της μονάδας.
Ακολούθησαν ομιλίες από το διευθυντή της εταιρίας κ. Παπαθεοχάρη όπου έκανε και την παρουσίαση,από  τον Δήμαρχο Νέστου, από τον Υπουργό και από  τον Περιφερειάρχη. Στα εγκαίνια παρέστησαν ακόμη ο αντιπεριφερειάρχης Καβάλας κ. Μαρκόπουλος, οι βουλευτές του νομού κ. Εμμανουηλίδης, κ. Παπαφιλίππου, κ. Μορφίδης από τον ΣΥΡΙΖΑ , ο βουλευτής της Ν.Δ. κ. Παναγιωτόπουλος Νίκος, ο αστυνομικός διευθυντής Καβάλας κ. Γκράνας Γιώργος , εκπρόσωποι φορέων , δημοτικοί σύμβουλοι, υπηρεσιακοί παράγοντες της περιφέρειας, καθώς και της αποκεντρωμένης , πολίτες και εργαζόμενοι στη μονάδα.
Στη συνέχεια ακολούθησε γεύμα προς τιμήν των παρισταμένων.