Δωρεά του συνδέσμου Ηλεκτρολόγων Καβάλας στους εθελοντές αιμοδότες επιμελητηρίου
Το πρωί της Δευτέρας αντιπροσωπεία του διοικητικού συμβουλίου του Συνδέσμου Εργολάβων Ηλεκτρολόγων Καβάλας έκανε δωρεά χρηματικού ποσού στον σύλλογο εθελοντών αιμοδοτών του Επιμελητηρίου Καβάλας.
Ο πρόεδρος τους συνδέσμου Τάσος Μεταξάς εξήγησε ότι κάθε χρόνο στις γιορτές οι ηλεκτρολόγοι δίνουν σε τοπικούς συλλόγους τα χρήματα που παλαιότερα διέθεταν για αγορά και αποστολή ευχετήριων καρτών.