Δράμα | Ο Σύλλογος Κτηνοτρόφων σε Συνέλευση με θέμα τους Βοσκοτόπους

Μετά  το  πρόβλημα  το  οποίο  ανέκυψε  με  την  δραματική  μείωση  των  επιλέξιμων  βοσκοτόπων  και  εν  όψει  του  κινδύνου  αποκλεισμού  των  κτηνοτρόφων  του  Συλλόγου μας  από  την  είσπραξη  των  επιδοτήσεων  και  την  πιθανή επιβολή  αναδρομικών  κυρώσεων, ο Σύλλογος Κτηνοτρόφων του Νομού Δράμας καλεί σε γενική συνέλευση τους κτηνοτρόφους.

Στην γενική συνέλευση καλεί τους βουλευτές του Νομού μας, τους Δημάρχους, την ΕΑΣ Δράμας, τον ΟΠΕΚΕΠΕ και το Δασαρχείο.

Η σύσκεψη θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα, 22-9-2014 και ώρα 8.00μμ. στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων στο ισόγειο του Δημαρχείου Δράμας.