Quantcast
Connect with us

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Δράμα | Αφιέρωμα | Τάκης Λουκανίδης – Ο άνθρωπος που έκανε τα πάντα

Τις δεκαετίες του ’50 και του ’60 υπήρχαν ένα σωρό ποδοσφαιριστές που έπαιζαν σε πολλές -και διαφορετικές- θέσεις με αρκετή μάλιστα επιτυχία. Ο πλάγιος μπακ άλλαζε θέση και πήγαινε στην επίθεση ως εξτρέμ, ο στόπερ ανέβαινε στο κέντρο και ο κεντρικός χαφ γίνονταν δεύτερος (και τρίτος πολλές φορές) σέντερ φορ.

Όλα αυτά μοιάζουν να έχουν λογική μιας και μιλάμε για το ποδόσφαιρο σε πολύ πρώιμη φάση. Στην πραγματικότητα όμως, αν υπήρχε ένας ποδοσφαιριστής που μπορούσε να αγωνιστεί με απόλυτη επιτυχία (και είναι σημαντικό αυτό) και στις 11 θέσεις μιας ποδοσφαιρικής ομάδας, αυτός δεν ήταν άλλος από τον Τάκη Λουκανίδη. Τον πληρέστερο Έλληνα ποδοσφαιριστή όλων των εποχών, όπως έχει χαρακτηριστεί από όλους όσους τον πρόλαβαν να αγωνίζεται και από όλους τους μεταγενέστους (όπως είμαι και εγώ), που μεγαλώσαμε ακούγοντας από τους παλαιότερους για τα κατορθώματά του και τα σπάνια τεχνικά του χαρίσματα.

O άνθρωπος που διέκρινε πρώτος αυτό το σπάνιο χάρισμα του Λουκανίδη δεν ήταν άλλος από τον Νίκο Πάγκαλο. Τον προπονητή του στη Δόξα Δράμας τη δεκαετία του ’50, πριν ο παίκτης δηλαδή πάρει μεταγραφή για τον Παναθηναϊκό του Άγγλου Χάρι Γκέιμ το 1961, και συνθέσει με τον σπουδαίο Μίμη Δομάζο το κορυφαίο δίδυμο που έχει δει ποτέ το ελληνικό ποδόσφαιρο. Τουλάχιστον από Έλληνες παίκτες, για να είμαι ακριβοδίκαιος. Ο Λουκανίδης είχε χάσει τον πατέρα του στην τρυφερή ηλικία των 5 ετών, στην περίοδο της Κατοχής, και λόγω της τραγικής οικονομικής κατάστασης που βίωνε η μητέρα του είχε αναγκαστεί να μεγαλώσει σε ορφανοτροφείο της Δράμας. Μακριά -όχι μόνο από τη μητέρα του αλλά- και από τα αδέρφια του. Εκεί, οι δάσκαλοί του ήρθαν σε πρώτη επαφή με το σπάνιο ταλέντο του μιας και το ποδόσφαιρο (με αυτοσχέδιες μπάλες από κουρέλια) ήταν ο μόνος τρόπος διαφυγής και το μοναδικό παιχνίδι γι’ αυτόν και τα υπόλοιπα ταλαιπωρημένα παιδάκια.

«Πατερούλη» αποκαλούσε ο Λουκανίδης τον Πάγκαλο όσα χρόνια αγωνίστηκε στη Δράμα, βλέποντας στο πρόσωπό του και τον γονιό που τόσο πολύ στερήθηκε στα παιδικά του χρόνια και όχι έναν προπονητή. Ο Νίκος Πάγκαλος ως προπονητής πάντως άλλαζε θέση στον παίκτη από αγωνιστική σε αγωνιστική για να καλύπτει τις τρύπες που άφηναν οι συμπαίκτες του που έλειπαν λόγω κάποιου τραυματισμού. «Τακούλη θα παίξεις τερματοφύλακας γιατί ο Σαμλίδης έχει χτυπήσει στο κεφάλι» του λέει ο Πάγκαλος πριν από κάποιο κρίσιμο παιχνίδι. «Ναι Πατερούλη»  απαντά ο Λουκανίδης, κατεβάζοντας τα ρολά. «Τακούλη μου σήμερα θα παίξεις με το 9 στην πλάτη γιατί ο Κουίρουκίδης έχει βαρύ διάστρεμμα». Σέντερ φορ ο Λουκανίδης και νίκη για τη Δράμα με δικό του μάλιστα γκολ.

Κάπως έτσι -και ενώ η φυσική του θέση ήταν κεντρικός χαφ και στόπερ- ολοένα και μεγάλωνε ο μύθος για τον νεαρό που μπορούσε να αγωνιστεί παντού. Ένας μύθος που έγινε πραγματικότητα και που τον έφερε στα τέλη των 60s μια ανάσα από την ιταλική Γιουβέντους, σε μια περίοδο που τέτοιες μεταγραφές -για Έλληνες παίκτες- έμοιαζαν μόνο ως κακόγουστο ανέκδοτο. Τελικά το «φλερτ» δεν κατέληξε σε «γάμο» μιας και ο Λουκανίδης δεν τόλμησε ποτέ το μεγάλο ταξίδι για το Τορίνο με τον βασικό λόγο αυτής του της άρνησης το γεγονός πως δεν ήξερε καθόλου Ιταλικά. «Εμείς καλά καλά δεν μιλάμε σωστά ελληνικά, ιταλικά θα μάθουμε;» είχε πει σε κολλητό του και τελικά έφυγε για την Κύπρο και τα χρώματα του ΑΠΟΕΛ.

Βρισκόμαστε στο 1960 και τον παίκτη έχει ήδη προσεγγίσει η ΑΕΚ, ο Ολυμπιακός και φυσικά η ομάδα της καρδιάς του, όπως έχει παραδεχθεί ο ίδιος, ο Παναθηναϊκός. Ο αθλητικός όμως νόμος που ίσχυε τότε δεν έδινε το δικαίωμα σε κάποιο παίκτη να πάρει μεταγραφή για άλλη Ελληνική ομάδα αν πρώτα δεν είχε αγωνιστεί σε ομάδα του εξωτερικού. Κάπως έτσι η επιλογή του ΑΠΟΕΛ δεν ήταν δύσκολη, καθαρά λόγω γλώσσας. Επιτέλους, θα μπορούσε μετά από ένα χρόνο να αγωνιστεί στην ομάδα που τόσο πολύ επιθυμούσε. Ο Λουκανίδης ήταν φίλος του ΠΑΟ από τα χρόνια που έπαιζε στη Δράμα, όταν η Δόξα είχε για σήμα το μαύρο τριφύλλι ως ένδειξη πένθους στη βουλγαροκρατία (χρόνια αργότερα το έμβλημα άλλαξε και έγινε ένας μαυραετός) και αποφάσισε οριστικά πως πρέπει να ντυθεί στα πράσινα το 1959, μετά από ένα ιστορικό παιχνίδι της Δόξας στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας κόντρα στον ΠΑΟ.

Η ομάδα του έπαιζε με 9 παίκτες και ο ίδιος έκανε τα πάντα στο γήπεδο αγωνιζόμενος στον άξονα και μάλιστα παραλίγο να κερδίσει το παιχνίδι -σχεδόν- μόνος του. Έτρεχε, έκοβε, μοίραζε, απειλούσε. Τελικά ο ΠΑΟ με ένα γκολ του Μίμη Μπενάρδου κέρδισε στις καθυστερήσεις, με τους φίλους των πρασίνων όμως να εισβάλουν στον αγωνιστικό χώρο και να σηκώνουν εκστασιασμένοι τον -αντίπαλο- Λουκανίδη στον αέρα, απαιτώντας την μεταγραφή του στην ομάδα τους και φωνάζοντας υπέρ του συνθήματα. Ο Λουκανίδης δεν μπορούσε να πιστέψει αυτή την έκρηξη λατρείας όπως και οι περισσότεροι συμπαίκτες και αντίπαλοι. Το ’61 και ενώ ο Ολυμπιακός προσφέρει περισσότερα χρήματα στον παίκτη, ο Λουκανίδης θα υπογράψει στον ΠΑΟ και το ίδιο βράδυ θα τα σπάσει με τον αδερφό του Θανάση (παίκτη του Ολυμπιακού) στο μαγαζί που τραγουδούσε ο αγαπημένος του Πάνος Γαβαλάς στην Αχαρνών. Τα μπουζούκια και η καλή ζωή ήταν κάτι που ποτέ δεν έλειψαν στο Λουκανίδη όσα χρόνια έπαιξε ποδόσφαιρο και για πολλούς ήταν και το μοναδικό του ψεγάδι. Τα γλέντια στη Φωκίωνως Νέγρη (τότε καρδιά της νυχτερινής Αθήνας), πριν αλλά και μετά από σπουδαίες αναμετρήσεις, έχουν μείνει ανεξίτηλα χαραγμένα τόσο στον ίδιο όσο και σε συμπαίκτες και απλούς φιλάθλους.

Τον Ιούλιο του 1963 ο ΠΑΟ θα δώσει τα κλειδιά της ομάδας στον Στέφαν Μπόμπεκ με τον σπουδαίο Γιουγκοσλάβο να μετατρέπει τους πράσινους από μια εξαιρετική ομάδα σε κάτι πραγματικά το ανίκητο. Ο Μπόμπεκ δουλεύει και τελειοποιεί το 4-3-3 πατώντας στις τακτικές του Τζίμι Χόγκαν και έχοντας στον άξονα τους Δομάζο και Λουκανίδη θα φτιάξει την ανίκητη -στην κυριολεξία- ομάδα της σεζόν 1963/64. Ο ΠΑΟ θα κατακτήσει αήττητος το πρωτάθλημα (όντας η μοναδική Ελληνική ομάδα που το έχει καταφέρει) και θα συνεχίσει με μόλις μία ήττα και την επόμενη σεζόν (3-2 από τον Εθνικό), κατακτώντας και πάλι την κούπα του πρωταθλητή. Η αθηναϊκή ομάδα είχε αγγίξει το τέλειο  και συνδύαζε την ηρεμία με τα επιθετικά ξεσπάσματα με τέτοιο τρόπο που δεν μπορούν να αποτυπώσουν τα λόγια. Για να καταλάβετε. Γνωστός μουσικός των Αθηνών -και φίλος των πρασίνων- είχε παρομοιάσει το παιχνίδι της ομάδας με τη μελωδία του Σοπέν «Imrpomptu no4», λέγοντας πως αν αυτή η μελωδία έπρεπε να παιχτεί από ποδοσφαιριστές σε κάποιο γήπεδο, βάζοντας αντί για νότες τις κινήσεις των νούμερων που διέκρινες στις φανέλες των παικτών, ακριβώς αυτό θα άκουγες στην «παρτιτούρα» του γηπέδου. Η δήλωση αυτή όσο κι αν έχει μια δόση υπερβολής (που την έχει) δείχνει με τον καλύτερο τρόπο το στυλ παιχνιδιού εκείνης της ομάδας. Εννοείται πως και με τον Μπόμπεκ στον πάγκο ο Λουκανίδης συνέχιζε να αλλάζει θέσεις δίνοντας πάντα πολύτιμες λύσεις στην ομάδα του και οδηγώντας τη σε σπουδαίες νίκες.

Η κόντρα του Μπόμπεκ με τους περισσότερους παίκτες το 1967 θα στείλει τον Λουκανίδη στον πάγκο και τελικά στη φυγή, με προορισμό τον Άρη Θεσσαλονίκης το 1969. Οι ένδοξες μέρες σιγά-σιγά άρχισαν να ανήκουν στο παρελθόν και τελικά ο σπουδαίος ποδοσφαιριστής θα βάλει τέλος στην καριέρα του το καλοκαίρι του 1970. Έχοντας κατακτήσει και ένα κύπελλο Ελλάδος με τον Άρη. Ήταν 33 ετών. Πολλοί είναι αυτοί που θεωρούν πως αν ο ΠΑΟ είχε και τον Λουκανίδη τη χρονιά του Γουέμπλεϊ δεν θα είχε χάσει με τίποτα εκείνο το παιχνίδι κόντρα στον Άγιαξ και πολλοί περισσότεροι πως αν ο παίκτης δεν είχε αδικήσει τον εαυτό του και το ταλέντο του, δουλεύοντας περισσότερο, θα είχε κάνει τεράστια καριέρα -όχι στο ελληνικό ποδόσφαιρο- αλλά στο Ευρωπαϊκό, και σε κορυφαία ομάδα.

«Η γνώση της σταθερότητας είναι διορατικότητα. Η άγνοια της σταθερότητας φέρνει συμφορά. Η γνώση της σταθερότητας κρατά το μυαλό ανοικτό. Μ’ ανοικτό μυαλό θα είσαι ανοιχτόκαρδος. Ανοιχτόκαρδος, το φέρσιμό σου θα είναι αρχοντικό. Αρχοντικός, θα πλησιάζεις το θεϊκό». Η παραπάνω φράση βρίσκεται στο βιβλίο του Λάο Τσε «Ταο Τε Κινγκ»και μπορεί να χαρακτηρίσει το στυλ, το παίξιμο και τη ζωή του Λουκανίδη. Ο κορυφαίος των κορυφαίων εντός του αγωνιστικού χώρου. Με το αρχοντικό του -στα όρια του θεϊκού- παίξιμο και έχοντας νιώσει από τα παιδικά του χρόνια τη σκληρότητα και τη συμφορά. Ένας απλός, καθημερινός άνθρωπος, με πάθη που ακόμα και σήμερα όταν τον βλέπεις, στα 80 του χρόνια, δεν μπορείς παρά να χαμογελάσεις νιώθοντας την καλοσύνη του και τη θετική του αύρα.

dramini

Click to comment

Απάντηση

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

ΝΟΘΑΚ | Αήττητοι στην Κορυφή του Δ’ Ομίλου της Β’ Εθνικής Κατηγορίας Υδατοσφαίρισης

Η ανδρική ομάδα υδατοσφαίρισης του ΝΟΘΑΚ ξεκίνησε την πορεία της στο πανελλήνιο πρωτάθλημα της Β’ Εθνικής κατηγορίας με εξαιρετικές επιδόσεις.

Με τρεις νίκες σε ισάριθμες αναμετρήσεις, η ομάδα κατάφερε να βρεθεί μόνη στην κορυφή του Δ’ ομίλου της Ά φάσης. Αυτή η εντυπωσιακή αρχή δεν είναι τυχαία, αλλά αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς, αφοσίωσης και στρατηγικής προετοιμασίας από τους παίκτες και το προπονητικό επιτελείο.

Η απόδοση της ομάδας στους πρώτους αυτούς αγώνες δείχνει τη δυναμική και τις δυνατότητές της, θέτοντας τις βάσεις για μια πολλά υποσχόμενη συνέχεια στη διοργάνωση. Οι νίκες αυτές όχι μόνο ανεβάζουν την ψυχολογία της ομάδας, αλλά και αυξάνουν τις προσδοκίες για την τελική φάση του πρωταθλήματος. Με τον ενθουσιασμό και την αποφασιστικότητα να βρίσκονται στο ζενίθ, η ομάδα του ΝΟΘΑΚ δείχνει έτοιμη να συνεχίσει να αγωνίζεται με τον ίδιο ζήλο και πάθος για να επιτύχει τους στόχους της.

Αναλυτικά η ανακοίνωση που εξέδωσε η Διοίκηση του ΝΟΘΑΚ: 

Με 3 νίκες σε  ισάριθμες αναμετρήσεις η ανδρική ομάδα υδατοσφαίρισης του ΝΟΘΑΚ βρέθηκε μόνη στην  κορυφή του Δ´ ομίλου της Ά φάσης για το πανελλήνιο πρωτάθλημα της Β´ Εθνικής κατηγορίας.

Ένα διήμερο γεμάτο  ένταση , γκολ και χαμόγελα προσέφεραν οι παίχτες του ομίλου στο κοινό που βρέθηκε δίπλα τους στην προσπάθεια για άνοδο στην Α2 Εθνική κατηγορία .

Η Β ´φάση του πρωταθλήματος μεταφέρεται στην Θεσσαλονίκη  το διήμερο 22-23 Μαΐου 24, όπου θα κριθούν τα 2 εισιτήρια που οδηγούν στα πλέι οφ του πρωταθλήματος.

Εμείς θα είμαστε εκεί, εσείς ;

Continue Reading

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Διαμαντίδης: Εγώ μπορεί να μην έκανα ότι ο Σλούκας, είμαστε χαρούμενοι που είναι στον ΠΑΟ

Ο Δημήτρης Διαμαντίδης μίλησε στο pre game του τελικού του ΠΑΟ με τη Ρεάλ και οι ατάκες του ήταν εξαιρετικές για όλα τα ζητήματα που του τέθηκαν.

Το πρώτο αφορούσε την αποθέωση από τον κόσμο: «Είναι πάντα υπέροχο να ακούω το όνομα μου από τον κόσμο του Παναθηναϊκό… Έπαιξα τόσο χρόνια στον ΠΑΟ, είχαμε πολλές επιτυχίες και υπάρχει πολύ μεγάλη αγάπη»
Μας έχεις πληγώσει εμάς τους Γάλλους ειδικά το 2005 στον ημιτελικό του Ευρωμπάσκετ: «Εκεί κάνατε λάθη και μας δώσατε την ευκαιρία να φτάσουμε στην ανατροοπή. Αλλά έτσι είναι η ζωή στον αθλητισμό και το ξεπεράσατε και έχετε πολλές επιτυχίες από τότε»

Τα τελευταία χρόνια ήταν λίγο περίπλοκα για τον ΠΑΟ: «Ναι αλλά επιστρέφει μετά από 13 χρόνια σε τελικό. ¨Εχει σίγουρα έναν πολύ δύσκολο αντίπαλο όπως η Ρεάλ. Ας κερδίσει ο καλύτερος αλλά θέλω να το πάρει ο Παναθηναϊκός»

Το περασμένο καλοκαίρι ο Κώστας Σλούκας έκανε μια μεγάλη μεταγραφή. Στην εποχή σου νομίζεις ότι θα μπορούσες να κάνεις κάτι ανάλογο; «Εγώ μπορεί να μην το έκανα αλλά εγώ είμαι ο Δημήτρης, αυτός είναι ο Κώστας. Ο Κώστας Σλούκας διάλεξε ό,τι ήταν καλύτερο για εκείνον, είμαστε πολύ χαρούμενοι που τον έχουμε στον Παναθηναϊκό».

protothema.gr

Continue Reading

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Μαγική νύχτα | Ο ΠΑΟ έραψε το 7ο αστέρι, κέρδισε τη Ρεάλ με 95-80 στον τελικό της Euroleague

Ναι! Αυτός ειναι ο Παναθηναϊκός! Ο νέος πρωταθλητής Ευρώπης!

Όσο και αν ήταν σενάριο επιστημονικής φαντασίας ο μεγάλος Παναθηναϊκός του Εργκίν Αταμάν επέστρεψε στην κορυφή της Ευρώπης ύστερα από 13 χρόνια σημειώνοντας την 7η νίκη του σε 8 τελικούς που έχει πάρει μέρος!

Real Madrid - Panathinaikos | CHAMPIONSHIP Game HIGHLIGHTS | 2023-24 Turkish Airlines EuroLeague

 

EMOTIONAL Scenes at THE END of the match | Panathinaikos TRIUMPHS as 2024 EUROLEAGUE CHAMPIONS
Το ματς
Το ξεκίνημα του τελικ είχε την ίδια… μορφή με τον ημιτελικό Ρεάλ-Ολυμπιακός. Οι Μαδριλένοι ήταν ασταμάτητοι στην επίθεση, με τους παίκτες του Αταμάν να μην μπορούσαν να αναχαιτίσουν σχεδόν ούτε μια προσπάθειά τους. Είναι χαρακτηριστικό ότι είχαν πετύχει 22 πόντους στο πεντάλεπτο (22-16) έχοντας 6/7 δίποντα και 3/4 τρίποντα, όπως επίσης 5 ασίστ για κανένα λάθος! Όχι ότι οι «πράσινοι» δεν είχαν καλό βαθμό στη δική τους επίθεση με 2/5 δίποντα, 3/5 τρίποντα και 3 ασίστ για 1 λάθος. Το πρόβλημα ήταν αμυντικό με τον Εντζάι να είχε τους 8 πρώτους πόντους της ομάδας του.

Η Ρεάλ έλεγχε απόλυτα το ματς (26-17) συνεχίζοντας να σκοράρει με εξαιρετικά ποσοστά ευστοχίας. ενώ ο δείκτης του σκορ έφτασε και σε διψήφια τιμή για πρώτη φορά (32-22) ένα λεπτό πριν από το τέλος της πρώτης περιόδου (36-25). Είναι χαρακτηριστικό ότι η Ρεάλ είχε πετύχει 36 πόντους σ’ ένα δεκάλεπτο έχοντας στο σύνολο 8/11 δίποντα, 4/6 τρίποντα και 6/7 βολές ενώ αντίστοιχα το «τριφύλλι» (Ναν 8π., αλλά και 3 φάουλ στο 8′) είχε μετρήσει 3/7 δίποντα, 4/7 τρίποντα και 7/9 βολές.

Στο ξεκίνημα της 2ης περιόδου η διαφορά έφτασε στο +14 για τη Ρεάλ (41-27 στο 12′), δείγμα και της εικόνας που επικρατούσε στο παρκέ της «Uber Arena» αλλά με ένα σερί 8-0 ο Παναθηναϊκός μείωσε στους έξι πόντους (41-35 στο 14′) επιστρέφοντας ολοκληρωτικά στο παιχνίδι. Και αυτό έγινε διότι έβγαλε σκληράδα στην άμυνά του και μέσα σε 2.5 λεπτά έκανε ό,τι δεν είχε κάνει στα πρώτα 12 λεπτά του τελικού.

6234732
6234730
6234717
6234697
6234698
6234701
6234681
6234684
6234704

Η διαφορά μειώθηκε και στον πόντο (46-45 και 48-47) αλλά η Ρεάλ «απάντησε» με σερί 6-0 ύστερα από τρίποντα των Μούσα και Καμπάτσο για νέο +7 (54-47) πριν από το τέλος του ημιχρόνου (54-49). Ο Παναθηναϊκός είχε τους Σλούκα (11π., 2/2δίπ., 1/1τρ., 4/4β.) και Λεσόρ (11π., 5/6δίπ., 1/2β.) να οδηγούν στο σκοράρισμα και συνολικά τους «πράσινους» να είχαν καλά ποσοστά με 10/17 δίποντα, 6/11 τρίποντα, 11/15 βολές, 10-4 ριμπάουντ, αλλά μόλις 6 ασίστ για 6 λάθη. Η Ρεάλ (Μούσα 13π., Καμπάτσο 10π., 3ασ.) είχε αντίστοιχα 10/17 δίποντα, 8/16 τρίποντα, 10/11 βολές, 8-6 ριμπάουντ αλλά και 11 ασίστ για 3 λάθη και με 4 κλεψίματα!

Ο Παναθηναϊκός έβγαλε περισσότερη ενέργεια στην άμυνα μετά το ξεκίνημα του δευτέρου ημιχρόνου και με επιμέρους 9-2 προηγήθηκε για πρώτη φορά στο ματς με 56-58 στο 24′! Ακολούθησε ένα τρίλεπτο εκατέρωθεν αφλογιστίας, με τις δύο ομάδες να αντιμετωπίζουν εκατέρωθεν επιθετικά προβλήματα και να μην θυμίζει το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα ούτε στο ελάχιστο τα όσα είχαν συμβεί στο πρώτο μισό του αγώνα.

Το +5 επέστρεψε για τον Παναθηναϊκό (61-66 στο 31′) και παρά το 4-0 της Ρεάλ, υπήρξε άμεση «απάντηση» με 8-0 για το 65-73 στο 33′. Ακολούθησε απάντηση των Μαδριλένων με 6-0 ύστερα από έμμεσο τρίποντο του Χεζόνια και άμεσο Γιουλ για το 71-73, πριν «οπλίσει» εκ νέου ο Σλούκας για 71-79 στο 35′. Σέρχιο Γιουλ ξανά τρίποντο για το 74-79 ενώ ακολούθησε καλάθι στο επιθετικό τρανζίσιον της Ρεάλ με κάρφωμα του Ταβάρες με το οποίο η Ρεάλ πλησίασε και πάλι στο τρίποντο (76-79) ένα λεπτό αργότερα.

Δύο καλάθια του Ναν και ένα τρίποντο του Μήτογλου έφεραν σερί 8-0 για τον Παναθηναϊκό για το πρώτο διψήφιο προβάδισμα των «πρασίνων» στα 2:29 πριν από το τέλος του αγώνα.

Οι βολές του Λεσόρ συνέχισαν το σερί στο 10-0 για το 76-88 το οποιο ήταν αρκετό για το 7ο ευρωπαϊκό τρόπαιο στην ιστορία του Παναθηναϊκού!

Τα δεκάλεπτα: 36-25, 54-49, 61-64, 80-95.

Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΟΛΩΝ: Ο Κώστας Σλούκας ήταν ηγέτης όνομα και πράγμα πραγματοποιώντας επική εμφάνιση στον τελικό.

ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Εκτός από το 1ο δεκάλεπτο, όλοι οι παίκτες της Ρεάλ… ψαχνόντουσαν από ένα σημείο και μετά και δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν τον Παναθηναϊκό!

ΣΥΜΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΣΤΗ ΝΙΚΗ: Κέντρικ Ναν, Ματίας Λεσόρ και Τζέριαν Γκραντ υπέγραψαν την επιστροφή του Παναθηναϊκού στον ευρωπαϊκό θρόνο.

ΠΗΓΕ ΣΤΡΑΦΙ Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ: Πολύ καλό ματς αλλά… μόνος του ο Μούσα.

ΤΟ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΜΑΤΣ: Τα υψηλά ποσοστά του Παναθηναϊκού (18/35 δίποντα και 12/22 τρίποντα) και αντίθετα τα μόλις 11/36 τρίποντα της Ρεάλ.

gazzetta.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
worker and red cross as logo
tractor in the background of the text
text about elections
white night text
food track
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en