Διόδια στις εισόδους της χώρας τα επόμενα χρόνια (video)
Σε πιλοτική λειτουργία τέθηκε ο σταθμός διοδίων του Προμαχώνα, ενώ ο πρόεδρος της “Εγνατία Οδός Α.Ε.” Απόστολος Αντωνούδης, μιλώντας στο ραδιόφωνο του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων “Πρακτορείο 104,9 FM”, είπε πως θεωρεί δεδομένο “ότι θα λειτουργήσουν διόδια στις εισόδους της χώρας”.
Είναι κάτι το οποίο το οφείλουμε στη χώρα. Δεν μπορεί όλη η Ευρώπη να χρησιμοποιεί τα δίκτυά μας -τα οποία τα έχει πληρώσει ο ελληνικός λαός σε μεγάλο βαθμό- και να μην πληρώνει κανένας τίποτα. Άρα στις εισόδους της χώρας να θεωρούμε δεδομένο ότι τα επόμενα χρόνια- όχι άμεσα, τους επόμενους μήνες- θα μπουν διόδια .