Διόδια | Δηλώσεις των περιφερειαρχών μετά την συνάντηση στην Θεσσαλονίκη (Video)
Σε μια κοινή πρόταση έξι σημείων, που στη βάση της έχει την αρχή της εφαρμογής αναλογικού συστήματος χρέωσης στα διόδια της Εγνατίας Οδού και μέχρι αυτό να υιοθετηθεί να μην κατασκευαστεί νέος σταθμός μετωπικός ή πλευρικός, κατέληξαν οι τέσσερις περιφερειάρχες της Βόρειας Ελλάδας (Ηπείρου, Δυτικής Μακεδονίας, Κεντρικής Μακεδονίας και Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης), στη σημερινή συνεδρίασή τους για τα 38 διόδια που προτίθεται να λειτουργήσει η κυβέρνηση στον αυτοκινητόδρομο.
Οι δηλώσεις μετά το πέρας της συνάντησης μεταδόθηκαν σε απευθείας μετάδοση από το απογευματινό δελτίο ειδήσεων του ENA Channel.