Διαγωνισμοί για μαθητές Δημοτικού Γυμνασίου και Λυκείου από τη Δημωφέλεια
Πλούσια θα είναι η δραστηριότητα της Δημωφέλειας για όλη την φετινή χρονιά όπως ανακοινώθηκε σήμερα από τους ιθύνοντες του νομικού προσώπου σε συνέντευξη τύπου. Ήδη έχει ξεκινήσει μία δράση για μαθητές σε συνεργασία με τις Διευθύνσης Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης και θα διαρκέσει έως το τέλος του μήνα. Ο λόγος για ένα πρόγραμμα που αφορά μαθητές από το Δημοτικό έως το Λύκειο και σε αυτό συμμετέχουν και μαθητές από άλλες χώρες όπως τη Πολωνία και τη Σουηδία.
Για τους μαθητές δημοτικού γίνεται διαγωνισμός ζωγραφικής με θέμα η Γειτονιά Πλανήτης μου, οι μαθητές γυμνασίου σε διαγωνισμό δημιουργικής γραφής, ενώ οι μαθητές λυκείου θα συμμετέχουν σε διαγωνισμό φωτογραφίας.