Δημήτρης Κυρiαζίδης | Tροποποίηση της τροπολογίας για τους ένστολους

“Η Κυβέρνηση λίγο πριν τη λήξη της συζήτησης του υπερ – Μνημονίου στις αρμόδιες Διαρκείς Επιτροπές της Βουλής κατέθεσε τροπολογία ΄΄ νομοσχέδιο΄΄, η οποία περιείχε και την παρακάτω διάταξη που μετέβαλε μεταξύ άλλων και τα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και Σωμάτων Ασφαλείας: ΄΄ Οι διατάξεις του πρώτου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 20 του ν. 3865/2010 αντικαθίστανται, ως εξής: « Τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, των Σωμάτων Ασφαλείας και του Πυροσβεστικού Σώματος που αποχωρούν από την Υπηρεσία από την επομένη της ημερομηνίας δημοσίευσης του νόμου αυτού και μετά, δικαιούνται σύνταξη εφόσον έχουν συμπληρώσει το 58ο έτος της ηλικίας τους και 40 έτη συντάξιμης υπηρεσίας, στα οποία συνυπολογίζονται αθροιστικά:» Οι διατάξεις της περίπτωσης αυτής δεν έχουν εφαρμογή για τα πρόσωπα του άρθρου 41 του π.δ. 169/2007 για τα οποία εξακολουθούν να εφαρμόζονται οι σχετικές με την καταβολή της σύνταξής τους διατάξεις, όπως αυτές ισχύουν κατά την ημερομηνία δημοσίευσης του νόμου αυτού.΄΄ Για το δυσμενές αυτό περιεχόμενο της διάταξης ο Τομεάρχης Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη της Νέας Δημοκρατίας κ. Δημήτρης Κυριαζίδης ενημέρωσε τον πρόεδρο αυτής κ. Ευάγγελο Μεϊμαράκη και συναντήθηκε με τους εκπροσώπους των Αστυνομικών και Πυροσβεστών.

Ύστερα από σχετικές ενέργειες και την παρέμβαση του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας, ώστε να μην θιγούν τα στελέχη των Ειδικών Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας, ο Αναπλ. Υπουργός Οικονομικών κ. Δημήτρης Μάρδας προέβη σε τροποποίηση της ΄΄επίδικης΄΄ αρνητικής διάταξης, η οποία, ως δηλώθηκε και από τους εκπροσώπους των αστυνομικών και πυροσβεστών, ικανοποιεί και τα Στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας, το περιεχόμενο δε της σχετικής τροποποίησης έχει, ως εξής: «α. Τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων δεν θα υποχρεούνται σε αποχώρηση από την υπηρεσία, όπως ειδικότερα θα ρυθμιστεί νομοθετικά, πριν από τη συμπλήρωση του 58ου έτους της ηλικίας τους. β. Τα στελέχη των Σωμάτων Ασφαλείας και του Πυροσβεστικού Σώματος που θεμελιώνουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα από την επόμενη της δημοσίευσης του νόμου αυτού και μετά, δικαιούνται σύνταξης εφόσον έχουν συμπληρώσει το 60ο έτος της ηλικίας τους ή 40 έτη συντάξιμης υπηρεσίας.» Από το γραφείο ενημέρωσης”