Δεύτερη μέρα απεργίας στην ΒΦΛ | Προειδοποίηση για δυναμικότερη αντίδραση

Δεύτερη ημέρα της 48ωρης απεργίας σήμερα στην ΒΦΛ με δεκάδες εργαζόμενους να παραμένουν στην πύλη του εργοστασίου περιφρουρώντας την απεργιακή κινητοποίηση τους. Μάλιστα σήμερα οι εργαζόμενοι κρέμασαν και πανό στην είσοδο του εργοστασίου ενώ υπήρχαν και μαύρες σημαίες. Οι διοικούντες το σωματείο εργαζομένων καταγγέλουν πως η διοίκηση του σωματείου αδιαφορεί για την κινητοποίηση και δεν προσέρχεται στο διάλογο. Προειδοποίησαν μάλιστα και για νέες μορφές αγώνα σε περίπτωση που δεν εισακουστούν τα αιτήματα τους.