Δεύτερη ημέρα ορκωμοσιών στο ΤΕΙ Καβάλας
Δεύτερη και τελευταία ημέρα ορκωμοσιών ήταν και η σημερινή για το ΤΕΙ Καβάλας και όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος το μεγάλο αμφιθέατρο του ΤΕΙ πλημμύρισε από δεκάδες φοιτητές και γονείς που έσπευσαν να καμαρώσουν τα παιδιά τους σε αυτήν την πολύ σημαντική ημέρα. Σήμερα ο κύκλος των ορκωμοσιών άνοιξε με τις σχολές της ΣΤΕΦ και συγκεκριμένα ορκίστηκαν το Τμήμα Μηχανικών Τεχνολογίας Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου και Μηχανολόγων Μηχανικών, το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και το Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής. Οι καθηγητές του τμήματος Πετρελαίου μίλησαν για την προσπάθεια των σπουδαστών μέχρι το πτυχίο αλλά και τις δυσκολίες που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι τελειόφοιτοι στη νέα τους ζωή. Υπενθυμίζεται ότι χθες πραγματοποιήθηκαν οι ορκωμοσίες της ΣΔΟ και συγκεκριμένα το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και το Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής Λογιστικής.
Μετά τις ομιλίες βραβεύτηκε ο αριστεύσαντας φοιτητής του τμήματος Τεχνολογίας Πετρελαίου που εκτός του πτυχίου του έλαβε και μπόνους 1.000 ευρώ!
Τέλος η όμορφη τελετή ολοκληρώθηκε με την ορκωμοσία των τελειόφοιτων και την απονομή των πτυχίων.