Δεν δικαιούται να παίζει με το υπέρτατο αγαθό της υγείας ο κ. Καρασαββόγλου ,Σχολιάζει ο Μακάριος Λαζαρίδης
«Ο Διοικητής του Νοσοκομείου Καβάλας απέκλεισε προκαταβολικά την αποδοχή κάθε δωρεάς από την εταιρεία ΤΑΡ, με τον ισχυρισμό ότι ο φορέας αυτός έχει “ανοιχτό λογαριασμό” με την τοπική κοινωνία και ζητά αλλαγή της όδευσης του αγωγού.
Τονίζει μάλιστα ότι “θα ζήσουμε και χωρίς αυτές τις δωρεές”.
Ο κ. Διοικητής ας καταλάβει επιτέλους ότι δεν μπορεί να παίρνει αποφάσεις με επικοινωνιακά κριτήρια.
Ας καταλάβει ότι το αίτημα της τοπικής κοινωνίας δεν αλλοιώνεται και δεν συμψηφίζεται σε καμία περίπτωση.
Ας καταλάβει προπάντων ότι δεν δικαιούται να αρνείται ούτε ένα ευρώ που προσφέρεται στο Νοσοκομείο σε συνθήκες διαφάνειας.
Αφορά, άλλωστε, τη ζωή και την υγεία των συμπολιτών μας.
Και με το υπέρτατο αυτό αγαθό δεν δικαιούται να παίζει κανένας.
Ιδίως μάλιστα ο κ. Διοικητής».