Δεν δίνει τα αποθεματικά του το Νοσοκομείο Καβάλας, χέρι μπαίνει και στο ΤΕΙ ΑΜΘ

Εξαπλώνεται μέρα με την μέρα ο ιός της δέσμευσης των ταμειακών διαθέσημων φορέων Γενικής Κυβέρνησης όπως Νοσοκομεία αλλά και εκπαιδευτικά ιδρύματα. Για τους 1.500 φορείς που υπάρχουν στην λίστα του Σεπτέμβρη του 2014 αλλά και τους φορείς που αφορά στην Π.Ε. Καβάλας πέραν των Δήμων σας είχαμε αποκαλύψει τις λεπτομέρειες από την Τρίτη όταν και έσκασε η βόμβα της δέσμευσης των αποθεματικών. Ήδη χθες στο Νοσοκομείο Καβάλας έφτασε παρόμοια εντολή για μεταφορά των ταμειακών διαθεσήμων στην ΤτΕ, εντολή στην οποία όμως η διοίκηση του Νοσοκομείου Καβάλας απάντησε αρνητικά με το αιτιολογικό ότι τα χρήματα αφορούν λειτουργικά έξοδα και καλύπτουν καθημερινές δαπάνες χωρίς τις οποίες είναι αδύνατον να λειτουργήσει το ίδρυμα.

Από το στόχαστρο του Υπουργείου Οικονομικών όμως δεν ξέφυγαν ούτε τα τριτοβάθμια εκπαιδευτικά ιδρύματα αφού παρόμοιο έγγραφο έφτασε και στο ΤΕΙ ΑΜΘ. Οι πρόεδροι των ΤΕΙ διαμαρτύρονται αφού ήδη στο παρελθόν είχαν δεχθεί κούρεμα 60% των αποθεματικών τους και αυτό αποτελεί το τελειωτικό χτύπημα. Μάλιστα την Δευτέρα οργανώνεται συνάντηση των πρυτάνεων αλλά και των προέδρων των ΤΕΙ ώστε να καθοριστεί η τελική στάση που θα κρατήσουν.