Δεκατρείς ακόμα υποψηφίους παρουσίασε η “Επιχειρηματική Πρωτοβουλία” του Μάρκου Δέμπα (Video)

Άλλα 13 πρόσωπα προστίθενται στον συνδυασμό «Επιχειρηματική Πρωτοβουλία. Στηρίζω-Τολμώ-Επιχειρώ» με επικεφαλής τον αντιπρόεδρο του Επιμελητηρίου Καβάλας Μάρκο Δέμπα με τους υποψήφιους να παρουσιάζονται το πρωί της Πέμπτης 2 Νοεμβρίου 2017 από το ξενοδοχείο GALAXY. Όπως ανέφερε ο κ. Δέμπας, στόχος του συνδυασμού, πέρα από τη νίκη στις εκλογές του Επιμελητηρίου Καβάλας οι οποίες θα πραγματοποιηθούν 10-12 Δεκεμβρίου 2017 σε Θάσο και Καβάλα, είναι η οικονομική αυτοτέλεια του Επιμελητηρίου και ο πρωταγωνιστικός του ρόλος στο οικονομικό και επιχειρηματικό «γίγνεσθαι» της περιοχής, η ανάταση της οικονομίας και της επιχειρηματικότητας, με δράσεις δικτύωσης των επιχειρηματιών, με παράλληλη δυναμική παρουσία στο εξωτερικό, η ανάδειξη και πιστοποίηση των τοπικών προϊόντων, καθώς και η προσέλκυση επενδύσεων.