Δήμος Παγγαίου | Επιμνημόσυνη δέηση και κατάθεση στεφάνων για την 25η Μαρτίου

Επιμνημόσυνη δέηση και κατάθεση στεφάνων πραγματοποιήθηκε στο Ηρώο της Ελευθερούπολης, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για τον εορτασμό της επετείου για την 25η Μαρτίου.
Το παρόν έδωσαν πλήθος πολιτων αλλά και τοπικοι και πολιτικοι φορείς της περιοχής.