Δήμος Νέστου | Λάμψη και μαγεία χριστουγέννων στη φωταγώγηση του δέντρου στη Χρυσούπολη (Video)

Σε μία πραγματικά όμορφη και γιορτινή ατμόσφαιρα πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου το βράδυ στη Χρυσούπολη του δήμου Νέστου η φωταγώγηση του χριστουγεννιάτικου δέντρου , εκδήλωση με την οποία άνοιξε η αυλαία των εορταστικών εκδηλώσεων σε όλο τον Δήμο . Ο Δήμαρχος Νέστου Βαγγέλης Τσομπανόπουλος , σε σύντομο χαιρετισμό του, πέρα από τις καθιερωμένες ευχές για καλές γιορτές, τόνισε ότι ο Δήμος, με τη σύνεση που απαιτούν οι δύσκολες κοινωνικοοικονομικές συνθήκες, προσπάθησε και φέτος, μέσα από τη διοργάνωση και στήριξη χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων, να δώσει γιορτινό χρώμα στον Δήμο και έναν τόνο αισιοδοξίας και ελπίδας, αφαιρώντας λίγο από το γκρίζο της εποχής . Κάλεσε μικρούς και μεγάλους να λάβουν μέρος στις εκδηλώσεις, να διασκεδάσουν με την καρδιά τους και να αισθανθούν τη μαγεία που πάντα κρύβουν οι εορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς . Η φιλαρμονική του  δήμου , οι φωνές των μικρών μαθητών και οι ήχοι  παραδοσιακών οργάνων  πλημμύρισαν χριστουγεννιάτικες μελωδίες στους δρόμους της πόλης.