Δήμος Καβάλας | Νέοι πρόεδροι στο ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. και το Δ.Ω.Κ.
Με απόφαση της δημάρχου Δήμητρα Τσανάκα ορίστηκαν σήμερα το μεσημέρι οι νέοι πρόεδροι στο Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Καβάλας (ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ.) και στο Δημοτικό Ωδείο Καβάλας (ΔΩΚ).
Στο νομικό πρόσωπο του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. τοποθετείται ο δημοτικός σύμβουλος κ. Πέτρος Πετρόπουλος, μετά την παραίτηση της κ. Μαρίας Καραβία, ενώ στο νομικό πρόσωπο του Δ.Ω.Κ. τοποθετείται ο δικηγόρος Χαράλαμπος Κουφατζής, μετά την παραίτηση του γιατρού Χάρη Τριανταφυλλίδη.
Την επόμενη εβδομάδα θα ανακοινωθούν και οι συνθέσεις των νέων Διοικητικών Συμβουλίων στα παραπάνω νομικά πρόσωπα.