Δήλωση του Πρωθυπουργού Κ. Μητσοτάκη για τα γεγονότα στην Μόρια
«Εκφράζω τη λύπη μου για τα χθεσινά γεγονότα στη Μόρια. Αναγνωρίζω τις δύσκολες συνθήκες. Τίποτα ωστόσο δεν μπορεί να γίνεται άλλοθι για βίαιες αντιδράσεις σε υγειονομικούς ελέγχους. Και, πολύ περισσότερο, για τέτοιας έκτασης ταραχές. Η κατάσταση στη Μόρια δεν μπορεί να συνεχιστεί γιατί αποτελεί ταυτόχρονα ζήτημα δημόσιας υγείας, ανθρωπισμού αλλά και εθνικής ασφάλειας» τονίζει σε δήλωσή του ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
Επισημαίνει ότι όλο το νησί κηρύσσεται σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, που σημαίνει πως όλοι οι εθνικοί πόροι και όλες οι εθνικές δυνάμεις θα το συνδράμουν. «Απομακρύνονται ήδη από εκεί σήμερα, όλα τα ασυνόδευτα παιδιά» υπογραμμίζει.
Ο πρωθυπουργός επίσης αναφέρει ότι ενημέρωσε σχετικά και τις ευρωπαϊκές αρχές σημειώνοντας ότι «το πρόβλημα της διαχείρισης των μεταναστευτικών κυμάτων είναι εξάλλου πρωτίστως ευρωπαϊκό».