Γραφείο ΕΟΤ στην Καβάλα ζητούν τώρα οι φορείς
Την πίστη τους ότι η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη και οι ιθύνοντες του ΕΟΤ θα πάρουν πίσω την απόφαση τους για την δημιουργία ενός μόλις περιφερειακού γραφείου τουρισμού για την Βόρεια Ελλάδα με έδρα την Αθήνα εξέφρασαν ο αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης Γ. Γερομάρκος και ο πρώην βουλευτής Καβάλας Σάββας Εμινίδης. Τα δύο επιχειρήματα που θα πέσουν στο τραπέζι αφορούν πρώτον το γεγονός ότι είναι αδιανόητο μία περιφέρεια όπως της ΑΜΘ που έχει δύο νησιά να μην διαθέτει γραφείο τουρισμού και το δεύτερο ότι η Καβάλα με την Θάσο απορροφά το 85% του τουριστικού ρεύματος της περιφέρειας και θα ήταν ορθό να αποτελέσει την έδρα του γραφείου τουρισμού.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=AYgej82jBdE[/youtube]