Γραμμή Καβάλα- Πρίνος | Επιστολή της Θασιακής Ένωσης στο Υπουργείο Ναυτιλίας

Επιστολή στον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής πρόκειται να στείλει ο πρόεδρος της Θασιακής Ένωσης Καβάλας σχετικά με  την επανεκκίνηση της γραμμής Καβάλα – Πρίνος. Όπως τονίζει η γραμμή είναι ζωτικής σημασίας και έχουν προκύψει προβλήματα και τις διακομιδές των ασθενών από το κέντρο υγείας Πρίνου.

Ο Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας της Π.Ε. Καβάλας Γιάννης Πασχαλίδης είχε συνάντηση της προηγούμενες ημέρες με τον Υπουργό σχετικά με το θέμα και πρόκειται να προχωρήσει σε επαφές και με τις ναυτιλιακές εταιρείες.