Γιατρός από νοσοκομείου της βορείου Ελλάδος χρέωσε τον ΕΟΠΥΥ με παράνομες συνταγογραφήσεις 6 εκατ. (video)

Όχι ένα, ούτε δύο, αλλά πάνω από έξι εκατ. ευρώ σε παράνομες συνταγές είχε γράψει ένας γιατρός σε περιφερειακό δημόσιο νοσοκομείο, ο οποίος δρούσε ανεξέλεγκτα για διάστημα τριών χρόνων και συγκεκριμένα από το 2015 έως το 2017. Η συνολική ζημιά σε βάρος του Εθνικού Οργανισμού Πρωτοβάθμιων Υπηρεσιών Υγείας ανέρχεται σε 6 εκατ. 200 χιλιάδες ευρώ.