Για την συνεχή καύση καλαμιών στο Νομό Καβάλας συζήτησαν Βουλευτές Σύριζα & ΓΕΩ ΤΕΕ ΑΜ (video)

Η Διοίκηση του Τμήματος Ανατολικής Μακεδονίας του Γεωτεχνικού Επιμελητηρίου, προσκάλεσε σε συνάντηση, η οποία πραγματοποιήθηκε το πρωί της Παρασκευής στην Καβάλα, τους 4 βουλευτές του Νομού.

Επιδίωξή της ήταν ενημέρωσή τους, προκειμένου τα εκκρεμή ζητήματα των γεωτεχνικών και του πρωτογενούς τομέα γενικότερα να υποστηριχθούν στην Αθήνα.

Μείζονος σημασίας ζήτημα που συζητήθηκε ήταν φυσικά και η συνεχής καύση των καλαμιών στο Νομό Καβάλας.