Γεωργιάδης | Συναντήθηκε με τον πρόεδρο της ΤΕΑΕΠ Σερχάτ Κοκσάλ
Με τον πρόεδρο της διακρατικής Τράπεζας Εμπορίου και Ανάπτυξης Ευξείνου Πόντου (ΤΕΑΕΠ) Σερχάτ Κοκσάλ συναντήθηκε ο υπ. Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης.
Σύμφωνα με ανάρτηση του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: «Ο ΥΠΑΝΕ Άδωνις Γεωργιάδης και ο ΥφΥΠΑΝΕ Γιάννης Τσακίρης, συναντήθηκαν με τον νέο Πρόεδρο της @BSTDB, κ. Serhat Köksal, παρουσία του Γ.Γ. της, κ. Α. Σπηλιώτη. Του ευχήθηκαν καλή θητεία και συζήτησαν θέματα της αγοράς & τις νέες προκλήσεις λόγω του πολέμου στην Ουκρανία».
Πηγή : iefimerida.gr