Γενική συνέλευση και κοπή πίτας από τον Σύλλογο ΑΜΕΑ Ν.Καβάλας
Ο Νομαρχιακός Σύλλογος ΑμεΑ Π.Ε Καβάλας την Κυριακή 11 έκοψε την Πρωτοχρονιάτικη Βασιλόπιτα οπού βρέθηκαν εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης 1ου και 2ου βαθμού καθώς επίσης και λοιποί τοπικοί Άρχοντες.
Πραγματοποιήθηκε επίσης η Ετήσια Γενική Συνέλευση του συλλόγου παρουσία των μελών του. Στην εκδήλωση παρέστη ο Πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία και του Ευρωπαϊκού Φόρουμ ΑμεΑ κ. Βαρδακαστάνης Ιωάννης και ο Οργανωτικός Γραμματέας της Ε.Σ.Α.μεΑ κ. Κεσόγλου Χρήστος.