Βελόπουλος: Ο Μητσοτάκης είναι πρωθυπουργός της κυβέρνησης των ψεμάτων
Ο πρωθυπουργός της κυβέρνησης των ψεμάτων, ακολουθώντας την δική του τακτική, ήρθε στην πρωτεύουσα της Μακεδονίας, που πρόδωσε αυτός και η κυβέρνησή του, να πει και πάλι ψέματα
Είπε ψέματα για το νερό. Είπε ότι θα είναι κρατικό. Ας έφερνε τροπολογία.
Είπε ότι η Θεσσαλονίκη το ’23 θα έχει Μετρό.
Ούτε μετρό θα έχουμε, ούτε νερό θα έχουμε, με αυτούς που κυβερνούν την Ελλάδα με ψέματα.