ΑΡΣΕΝΙΚΟ | Μάλλον και δυστυχώς ένα διαχρονικό πρόβλημα για την περιοχή

Μάλλον και δυστυχώς  ένα διαχρονικό πρόβλημα  για την περιοχή

  • Το αρσενικό, εισερχόμενο στον ανθρώπινο οργανισμό, γίνεται αιτία δημιουργίας πολλών ανωμαλιών Α στη φυσιολογική λειτουργία του, και ειδικά όταν εισέρχεται στα εσωτερικά όργανα με το πόσιμο νερό. Η κυριότερη και χειρότερη είναι η πρόκληση καρκίνου του δέρματος, των πνευμόνων, του αδενικού συστήματος και του προστάτη.[i]
  • Ο Διεθνής Φορέας για την έρευνα του Καρκίνου του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, σε συμφωνία με την Υπηρεσία Προστασίας Περιβάλλοντος των ΗΠΑ, αναγνωρίζει ότι: το αρσενικό είναι καρκινογενετικό υλικό για τον άνθρωπο.[ii]

Το σίγουρο, λοιπόν, είναι πως το αρσενικό στο νερό, όταν η συγκέντρωσή του ξεπερνά τα ασφαλή όρια, προκαλεί πολύ σοβαρές επιπτώσεις στην υγεία μας!

Το σίγουρο είναι πως κανένας πολίτης δε θέλει να πίνει τέτοιο νερό!

Το σίγουρο είναι πως πολλά ακούστηκαν και γράφτηκαν από πολλές πλευρές!

Το μόνο που δεν είναι  ΣΙΓΟΥΡΟ είναι η ποιότητα του νερού που χρησιμοποιούμε στην περιοχή!!!

Η Ενωτική Δημοτική Παρέμβαση Παγγαίου ήλθε πρόσφατα σε επαφή με τη Διεύθυνση Υγείας στην Καβάλα και ο νομίατρος μας ενημέρωσε ότι το πρόβλημα παραμένει και η ποιότητα του νερού στο δήμο μας είναι υπό παρακολούθηση. Οι συγκεντρώσεις του αρσενικού εξακολουθούν να είναι υψηλές και αυτό καθιστά τη χρήση του νερού επικίνδυνη.

Βέβαια, προεκλογικά, υπήρξε ένας ιδιαίτερος ζήλος από υποψηφίους οι οποίοι ασχολήθηκαν με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο με το θέμα.

  • Τώρα που η εκλογική αναμέτρηση ολοκληρώθηκε, το πρόβλημα λύθηκε;
  • Ποιος τελικά είναι ο απολογισμός όλης εκείνης της κινητικότητας και του ενδιαφέροντος που παρακολουθήσαμε προεκλογικά;
  • Σε ποια συμπεράσματα κατέληξαν όσοι  αρμόδιοι ασχολήθηκαν με το θέμα;
  • Γιατί σταμάτησαν να μιλούν, να γράφουν, να ψάχνουν, να μετρούν;
  • ΤΕΛΙΚΑ, ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΘΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ;