Αρκετά τα παράπονα των οδηγών για τους επιπλέον σταθμούς Διοδίων στην Περιφέρεια ΑΜΘ (Video)

Ύστερα από απόφαση της Εγνατίας Οδού ΑΕ ένας νέος σταθμός διοδίων αναμένεται να τοποθετηθεί βάσει συμφωνίας με τους θεσμούς σύμφωνα με κυβερνητικούς βουλευτές στο 476ο χλμ Καβάλας-Ξάνθης ακριβώς πάνω από την ακτή της Άσπρης Άμμου Καβάλας ενώ την έντονη αντίθεση τους για την συγκεκριμένη επιλογή έχουν εκφράσει εξίσου και οι τοπικοί φορείς της Καβάλας.
Για αυτόν ακριβώς τον λόγο αναμένεται διαμαρτυρία στις 31 Μαϊου στον τόπο κατασκευής των διοδίων μετά από κάλεσμα προς τους πολίτες από το Δημοτικό Συμβούλιο. Ωστόσο εδώ και αρκετό διάστημα πραγματοποιούνται εργασίες και στα διόδια στο ύψος της Μέστης μετά την πόλη της Κομοτηνής παρά το γεγονός ότι λειτουργεί σταθμός διοδίων στον Ίασμο Ροδόπης.