Αποχωρεί από την Τόσκα ο Όμιλος Μουζενίδη
Οριστικός από ότι φαίνεται είναι ο “χωρισμός” της Τόσκα με τον Όμιλο Μουζενίδη.
Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες μετά από συνάντηση στην Αθήνα των ιδιοκτητών της Τόσκα με τον Όμιλο Μουζενίδη δεν βρέθηκε η “χρυσή τομή” με αποτέλεσμα να αποχωρήσει ο Όμιλος από την Ακτή.
Σύμφωνα με το συγκεκριμένο γεγονός ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Καβάλας Μάρκος Δέμπας δήλωσε σχετικά στο Radio ENA :
Πρόκειται για ένα πολύ δυσάρεστο γεγονός, σίγουρα ότι φεύγει από την Καβάλα και αφορά την ανάπτυξη του τόπου είναι τρομερά δυσάρεστο πόσο μάλλον όταν πρόκειται για επένδυση όπου ένας Όμιλος έχει αναβαθμίσει και έχει στοχεύσει σε αυτήν, αναφέρομαι στον Όμιλο Μουζενίδη και την Ακτή της Τόσκα.