Αποχή αποφάσισε το ΔΣ του Δικηγορικού Συλλόγου Καβάλας για την Πέμπτη
Με δελτίο τύπου ο Δικηγορικός Σύλλογος Καβάλας αναφέρει…
“Το Διοικητικό Συμβούλιο του Δικηγορικού Συλλόγου Καβάλας, μετά και από την διατυπωθείσα από την Συντονιστική Επιτροπή της Ολομέλειας των Δικηγορικών Συλλόγων θέση, αποφάσισε την αποχή των δικηγόρων της Καβάλας από τα καθήκοντά τους, την Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2015, εκφράζοντας με τον τρόπο αυτό την κατηγορηματική αντίθεση του σώματος των δικηγόρων α) για την κατάργηση των ευνοϊκών ρυθμίσεων για τους ασφαλισμένους μετά την 1-1-1993 συναδέλφους (άρθρ. 23 Ν.4337/2015) του ΕΤΑΑ και β) για την θέσπιση ποινικών φορολογικών διατάξεων ουσιαστικού ή δικονομικού χαρακτήρα, από τον ίδιο νόμο, με τις οποίες παραβιάζονται δικαιώματα των πολιτών και θεμελιώδεις αρχές της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (ΕΣΔΑ), όπως η αρχή σύμφωνα με την οποία δεν διώκεται κανείς δύο φορές για την ίδια παράβαση, είτε ο αποκλεισμός της εξέτασης των μαρτύρων κατηγορίας, υπονομευομένων με τον τρόπο αυτό των δικονομικών αρχών της ηθικής απόδειξης, της κατ’ αντιδικία διεξαγωγής της ποινικής δίκης και του καθήκοντος ασφαλούς αναζήτησης της αλήθειας.
Παράλληλα εκφράζει τη συμπαράστασή του στις κινητοποιήσεις και στην απεργία των εργαζομένων, που προκηρύχθηκε για την Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2015, από όλες τις συνδικαλιστικές οργανώσεις, με αίτημα την προστασία του συστήματος κοινωνικών παροχών και κοινωνικής ασφάλισης.”