Απαγόρευση διέλευσης βαρέων οχημάτων ζητά η Κεραμωτή (video)

Συνεχείς είναι οι διαμαρτυρίες των κατοίκων της Κεραμωτής για την διέλευση των βαρέων οχημάτων και των πολυάριθμων ιχ αυτοκινήτων μέσα από τον οικισμό ειδικά τους θερινούς μήνες . Κάτοικοι και επαγγελματίες εκφράζουν φόβους ότι η κατάσταση αυτή θα αποτελέσει πλήγμα στον διαρκώς αναπτυσσόμενο τουρισμό στην Κεραμωτή. Δήμος και πολίτες προτείνουν ως χρυσή τομή, τα βαρέα οχήματα να εξυπηρετούνται από τον εμπορικό λιμένα Φίλιππος Β’. Αίτημα που έχει καταθέσει  ο δήμαρχος Νέστου και στον υπουργό ναυτιλίας κ. Κουρουμπλή αλλά και στην υπουργό τουρισμού Έ. Κουντουρά.