Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού | Θα πρέπει όλοι μας να δείξουμε ατομική ευθύνη

Στόχος της Κυβέρνησης, είναι να ανοίξουν και οι υπόλοιποι συνοριακοί σταθμοί, τόνισε στην εκπομπή “ΑΝΑΛΥΤΗΣ”  ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού.  Ο κ. Τσωνης σε ερώτηση δημοσιογράφου για το ενδεχόμενο πιθανού κλεισίματος των συνόρων, αν και εφόσον, υπάρξει άυξηση του ιιού φορτίου το επόμενο χρονικό διάστημα  ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού τόνισε πως πρώτα απ’ ολα θα πρέπει όλοι μας να δείξουμε ατομική ευθύνη.