Αντιδράσεις από τον φοιτητικό κόσμο στο Νομοσχέδιο Παιδείας και στην Πανεπιστημιακή Αστυνομία

Φοιτητικοί σύλλογοι ενάντια στα μέτρα Κεραμέως – Ζητούν την άμεση  απόσυρση του νομοσχεδίου για την Παιδεία

Πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης στην κεντρική πλατεία της Ξάνθης  η συγκέντρωση φοιτητικών συλλόγων ενάντια στις μεταρρυθμίσεις που φέρνει το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας.

Όπως υποστηρίζει  ο κ. Κατσιμπίνης Στάθης η κυβέρνηση ευαγγελίζεται ότι θα αναβαθμίσει τις σπουδές αλλά κάθε άλλο παρά αυτό θα συμβεί. Και πρόσθεσε πως η χρονική περίοδος στην οποία κατατίθεται το νομοσχέδιο δεν είναι καθόλου τυχαία, αλλά δείχνει ότι η κυβέρνηση εκμεταλλεύεται την παρούσα κατάσταση . Αναφέρθηκε και στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι φοιτητές με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και την εξεταστική τους και παράλληλα  τόνισε ότι αν  ψηφιστεί το εν λόγω νομοσχέδιο θα υπάρχει πλέον μία παιδεία των «ολίγων και εκλεκτών».  Τέλος υποστήριξε ότι οι φοιτητές θέλουν να δώσουν ένα ηχηρό μήνυμα προς την κοινωνία ότι οι κινητοποιήσεις θα συνεχιστούν με στόχο  την διεκδίκηση των δικαιωμάτων όλων φοιτητών  και τηρώντας ευλαβικά τα μέτρα προστασίας κατά της πανδημίας.