Ανοιχτά Κέντρα Εμπορίου | Συνάντηση φορέων με τους ιδιοκτήτες καταστημάτων στον Αγιο Νικόλαο
Με επίκεντρο το project Ανοιχτά Κέντρου Εμπορίου πραγματοποιήθηκε συνάντηση, σε μορφή σύσκεψης, στον Άγιο Νικόλαο Καβάλας κατόπιν πρωτοβουλίας του Επιμελητηρίου Καβάλας.
Στην συνάντηση το παρών έδωσε ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Μάρκος Δέμπας, εκπρόσωπος του Δήμου Καβάλας καθώς και επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στην περιοχή.
Αναλυτικό ρεπορτάζ στις εκπομπές και στα δελτία ειδήσεων του ENA Channel
