Ανοίγει ο κόμβος του Αγίου Ανδρέα από την Παρασκευή 27 Μαϊου 2022

Ανοίγει ο κόμβος του Αγίου Ανδρέα στην Καβάλα από την Παρασκευή 27 Μαϊου 2022 όπως έκανε γνωστό πριν λίγο ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας Αλέξης Πολίτης στην εκπομπή Αναλυτής του ENA Channel.

Όπως τόνισε ο κ. Πολίτης ο κόμβος θα είναι ανοιχτός χωρίς τέλος διοδίου, μέχρι νεοτέρας, ενώ από την Παρασκευή 3 Ιουνίου πρόκειται να ανοίξει και ο κόμβος από Θεσσαλονίκη.

Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ :