Ανησυχία από τον Δήμαρχο Διδυμοτείχου για πλημμυρικά φαινόμενα τη χειμερινή περίοδο

Την ανυσιχία του εξέφρασε ο δήμαρχος Διδυμοτείχου Παρασκευάς Πατσουρίδης για την  αποκατάσταση των αντιπλημυρικων έργων ,έχοντας μπει και επίσημα στο φθινόπωρο και με τις πρώτες βροχοπτώσεις να έχουν κάνει την εμφάνισή τους στον Έβρο.