Αναπτυξιακή Καβάλας | Ολοκληρώθηκε η δεύτερη φάση του προγράμματος LEADER

Το πρωί της Δευτέρας 26 Απριλίου ολοκληρώθηκε η β’ φάση του προγράμματος LEADER στο Δημαρχειακό Μέγαρο του Δήμου Παγγαίου παρουσία του Προέδρου της Αναπτυξιακής Καβάλας και Δημάρχου Παγγαίου κ. Φίλιππου Αναστασιάδη αλλά και του Διευθυντή της Αναπτυξιακής Καβάλας κ. Μιχάλη Σκορδά. Στην ‘β φάση λοιπόν ”έπεσαν” οι υπογραφές για τις υπόλοιπες 25 σθμβάσεις ιδιωτικών επιχειρήσεων και έτσι συμπληρώνονται συνολικά 50 επιχειρήσεις που πήραν μέρος στο συγκεκριμένο πρόγραμμα LEADER.