Αλεξ/πολη | Σύλληψη 42χρονου έλληνα για οφειλές προς το Δημόσιο

Σε βάρος του έχουν βεβαιωθεί χρέη, τα οποία ανέρχονται σε 54.390,29 ευρώ

Συνελήφθη την Πέμπτη (12-3-2015) το πρωί, στην Αλεξανδρούπολη, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Αλεξανδρούπολης, 42χρονος έλληνας, για οφειλές προς το Δημόσιο.

Συγκεκριμένα, σε βάρος του 42χρονου έχουν βεβαιωθεί χρέη, που ανέρχονται σε 54.390,29 ευρώ.

Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στην κα Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αλεξανδρούπολης.