Αλεξ/πολη | Σύλληψη 42χρονου έλληνα για οφειλές προς το Δημόσιο
Σε βάρος του έχουν βεβαιωθεί χρέη, τα οποία ανέρχονται σε 54.390,29 ευρώ
Συνελήφθη την Πέμπτη (12-3-2015) το πρωί, στην Αλεξανδρούπολη, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Αλεξανδρούπολης, 42χρονος έλληνας, για οφειλές προς το Δημόσιο.
Συγκεκριμένα, σε βάρος του 42χρονου έχουν βεβαιωθεί χρέη, που ανέρχονται σε 54.390,29 ευρώ.
Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στην κα Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αλεξανδρούπολης.