Αλεξανδρούπολη | Παράταση για την έκθεση ζωγραφικής «Ζωγραφίζοντας τη Γυναίκα» μέχρι τις 23 Μαρτίου

Λόγω του αυξημένου ενδιαφέροντος επισκεψιμότητας τόσο από πολίτες όσο και από συλλόγους και σχολεία  για την έκθεση ζωγραφικής «Ζωγραφίζοντας τη Γυναίκα», σας γνωστοποιούμε ότι η έκθεση θα παραμείνει στο χώρο της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Αλεξανδρούπολης μέχρι και την Πέμπτη 23 Μαρτίου στις 13.00.

Η έκθεση είναι επισκέψιμη καθημερινά εκτός Κυριακής τις ώρες 11.00-13.00 και 19.00-21.00 και το Σάββατο 11.00-13.00