Αλεξανδρούπολη | Η περιφορά του επιταφίου απο την Μητρόπολη του Αγίου Νικολάου
Η Μεγάλη Παρασκευή είναι μέρα απόλυτου πένθους. Το «Ω γλυκύ μου έαρ» είναι το μοιρολόι της Παναγίας, η έκφραση του πόνου της για τον επίγειο θάνατο του υιού της.
Δείτε ζωντανά: