Αλ. Φλαμπουράρης | “Ανοιχτό” ένα δημοψήφισμα – “Όχι” σε πρόωρες Εκλογές

Ο Υπουργός Επικρατείας, Αλέκος Φλαμπουράρης, άφησε “ανοιχτό” το ενδεχόμενο διεξαγωγής δημοψηφίσματος, ενώ ταυτόχρονα, εξέφρασε την αντίθεσή του σε ενδεχόμενη διεξαγωγή πρόωρων Εκλογών, μιλώντας, σήμερα το πρωί, στον ant1.

«Ακούγεται ότι έχω εισηγηθεί Εκλογές. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Ο λαός αποφάσισε πριν από δύο μήνες και αυτήν την εντολή πρέπει να ακολουθήσουμε» τόνισε ο Υπουργός Επικρατείας, ενώ ερωτηθείς, για το εάν πρέπει να διεξαχθεί δημοψήφισμα, στο πλαίσιο των κρίσιμων διαπραγματεύσεων της Ελληνικής Κυβέρνησης με τους δανειστές, απάντησε:
«Εσείς τι λέτε; Ένα δημοψήφισμα είναι πάντοτε “ανοιχτό” σε κρίσιμα θέματα».