Ακούστε το νέο τραγούδι του Νότη Σφακιανάκη
Καλέ μου άγγελε, αυτός είναι ο τίτλος του νέου τραγουδιού που κυκλοφόρησε ο Νότης Σφακιανάκης. Στο τραγούδι «Καλέ μου άγγελε» του Νότη Σφακιανάκη οι στίχοι και η μουσική είναι του Νίκου Σαπουντζάκη.
Το τραγούδι «Καλέ μου άγγελε» είναι μια τρυφερή και ατμοσφαιρική μπαλάντα με ιδιαίτερους στίχους που μιλάνε για όσους χάθηκαν από τη ζωή μας με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, αλλά θα είναι για μας πάντα παρόντες, σαν σημάδι χαραγμένοι. Το τραγούδι συμπεριλαμβάνεται στο cd με τον τίτλο «Μαζί».
Στίχοι γραμμένοι γι’ αυτούς που πραγματικά αξίζουν «το τελευταίο, το πιο ωραίο και το πιο μεγάλο Σ’ αγαπώ…»
Αγαπήστε το όπως μόνο η φωνή του Νοτη Σφακιανάκη μπορεί να μας κάνει να αγαπάμε τα τραγούδια…
Νότης Σφακιανάκης – Καλέ μου άγγελε | Notis Sfakianakis – Kale mou aggele –στίχοι
Καλέ μου άγγελε, ποια νύχτα σ’ έχει πάρει
Βόλτα σε ποιο φεγγάρι, άγγελε
Δεν θέλησες ποτέ κανέναν να πληγώσεις
Μόνο καρδιά να δώσεις, άγγελε
Όπου κι να σαι, μη λυπάσαι
Όσο αναπνέω είσαι εδώ
Όπου κι να σαι, να θυμάσαι
Το τελευταίο, το πιο ωραίο, το πιο μεγάλο σ’ αγαπώ
Τα δάκρυα κυλάνε, μα όποιοι αγαπάμε
Μένουν για πάντα στο μυαλό
Το γέλιο σου, πνοή
Πουλί που κελαηδάει
Μα η ευτυχία σπάει μέσα σε μια στιγμή
Παράδεισε, μ’ ακούς?
Κλείσε της πρώτη θέση
Στη πόρτα σου ένας άγγελος θα πέσε
Όπου κι να σαι, μη λυπάσαι
Όσο αναπνέω είσαι εδώ
Όπου κι να σαι, να θυμάσαι
Το τελευταίο, το πιο ωραίο, το πιο μεγάλο σ’ αγαπώ
Τα δάκρυα κυλάνε, μα όποιοι αγαπάμε
Μένουν για πάντα στο μυαλό
Τα δάκρυα κυλάνε, μα όποιοι αγαπάμε
Μένουν για πάντα στο μυαλό