Αθώος ο Αντιδήμαρχος Ορεστιάδας Γ. Παπαϊωάννου στην κατηγορία αμελείας αδέσποτων ζώων (ηχητικό)
Δικάστηκε, χθες, 2 Ιανουαρίου ο Αντιδήμαρχος Ορεστιάδας κ. Γιάννης Παπαϊωάννου, στα πλαίσια της διαδικασίας αυτοφώρου, στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Ορεστιάδας.
Πιο συγκεκριμένα, ο Αντιδήμαρχος είχε συλληφθεί την περασμένη βδομάδα μετά από καταγγελία που έγινε εις βάρος του για αδιαφορία και παράλειψη καθηκόντων σχετικά με τα αδέσποτα σκυλιά της πόλης της Ορεστιάδας.
Η δίκη διήρκησε περισσότερο από μία ώρα αλλά στο τέλος το δικαστήριο έκρινε αθώο τον Αντιδήμαρχο, κάνοντας τα δεκάδες άτομα που παρακολουθούσαν τη δίκη να ξεσπάσουν σε χειροκροτήματα.
Για την έκβαση της υπόθεσης μιλά στο ENA Channel o αντιδήμαρχος Ορεστιάδας Γιάννης Παπαιώαννου.